2013年3月30日星期六

adidas outlet - vi vet alla min identitet

Sedan en fot i bara sitta på en stol. Utropade. Hörde mina ord, frös alla för ett ögonblick, vi vet alla min identitet, gudinnan mest kraftfulla krigsskepp Marines mechpiloten, och nu hör min mark kamp mechpiloten utsågs Fleet ledare. Operatör en manipulation av framför scenen framför min kropp stod upp, vände sig om och sade till mig: överstelöjtnanten vuxna mechpiloten befallande saker eller låta adidas göra det. adidas Phoenix Kinji beslut att tro, jag bara skickade ett meddelande till Phoenix Kinji sa till mig innan operationen, hur man befalla nästa kommer jag att bara steg-för-steg för att förmedla vad hon sa adidas. Under fartyget i den operativa statusen av A-klass. För att se reaktionen hos människor runt, och jag trodde för ett ögonblick som tilldelats lyda min befallning att låta befalla inomhus platser alla snabbt kan jag bara säga till dem nästa kommando jag tyg är Phoenix Kinji berättade i förväg .

Krigsfartyg blev 180 grader. Den bakre propellern påslagen för fullt. Körde tillbaka utbudet av Guds Star landning. adidas skor nödlandning, skiftade slagfält till landet, ah, det är Phoenix Kinji sagt till mig. Jag stod i kommandot stolen och ropade till huvudet kungen kaptenen erkände. Landning krigsfartyg landningsplats är öknen, Gudinnan av örlogsfartyg för att öppna upp i försvar sköld är krigsfartyg bak framdrivning injektion en gång var tredje sekund, ormen, som mobilt, låt det gå upp i öknen för mig. Krigsfartyg botten och sidor av energi täcker bort att ge mig adidas i landet sikt inte flyga i rymden, inför attacken endast från toppen av huvudet locket utöver huvud energi, gav den andra positionen mig bort till Ge mig inte ett slöseri med energi. Erbjudanden till Gud Star Marines Mech Warrior som gav dem att lägga ut sin slagfält i landet, ut jag snabbt.

Den huvudsakliga vapen av energi ger inte upp, eftersom jag kan inte platt bana, gav mig överförs till gjutna av huvudet på försvar, kryssningsrobot skott, pesky fiende mål huvud A-klass fregatter, adidas outlet S-klass krigsskepp, säg inte du ens låg adidas betyget fiendens fregatterna är inte förstöra. Slösa inte den andra S-klass krigsfartyg armé ammunition att överge dem. Rätt, så skjut, ge mig svansen av partiklarna i krigsfartyg spritärter attackera denna eld, ge mig, 34,32,23, förstöra den, koordinaterna bara lite A-klass krigsskepp, och Dodge läggning vänligt runt det har blockerats, och nu kan bara hängande i luften, kan du smita inte Black Dragon Empire hybrider måste känna till för-och nackdelar med {k}. Inte de krigsfartyg till mig till manuell form, är att du ger mig fri sikt och dessa krigsfartyg tänka till ett bilar Land kamp kör upp till mig i öknen, så länge det inte köra en rak linje på linjen, jag litar på , bad mig att köra i den riktningen, den allmänna inriktningen av fienden S-klass slagskepp under jag sprang.

Topics related articles:

没有评论:

发表评论